Musikk på en søndag

Denne uka har gått bort i skriving på masteroppgaven og ny rekord i kaffepauser. Mens jeg skriver om FN-soldater, går denne sangen i bakgrunnen:

Tror du att det finns något okänt där ute/som mirakulöst förblev oupptäckt/Något som gömmer sig i djupen/som bidar sin tid

Tror du at det finnes noe ukjent der ute, tenker jeg, og lurer på hva jeg ikke har skjønt ennå, hvilke artikler jeg ikke har funnet ennå og på oppgaven min som en gang skal bli ferdig. Jeg ser for meg forsiden, ser for meg navnet mitt under UiO-logoen og gleder meg til å sende det inn til trykkeriet.  Något som sover där i djupen/som bidar sin tid.

Follow my blog with Bloglovin

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

