Mens vi venter på snø

Midt i hjemmeeksamen lengtet jeg etter snø og desember. Da var det fint å ha selskap av Marit Larsen, Kråkesølv og KORK.

.

Når andre folk spør hvorfor jeg er så glad i snø og vinter, svarer jeg at det er så fint når lydene og kantene blir mindre skarpe. Jeg svarer at jeg er glad å legge hodet bakover og se snøen falle fra en himmel full av stjerner. Jeg liker følelsen av snøfnuggene som treffer ansiktet mitt. Jeg vet at veiene blir glatte og at det i hele tatt er litt upraktisk, men det er mye som er fint og unikt med vinteren. Og trenger man noe å glede seg, så er jula rett rundt hjørnet.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mens vi venter på snø

Legg igjen en kommentar

