Svakere enn et piggsvin?

Jeg har blitt riktig så glad i å anbefale musikk her, så da fortsetter jeg med det. Neste låt er fra kanadiske The Weakerthans. Det som begynte som et feilsøk på wikipedia skulle til slutt føre meg til Montreal, og så til Winnipeg, hvor bandet kommer fra. En engelsktime i første klasse på videregående skulle jeg søke opp informasjon om en britisk forfatter, men stavet det feil. Did you mean The Weakerthans? spurte wiki, og siden har jeg hørt på bandet. De har fulgt meg fra videregående til campus i Bergen, over havet til Montreal og tilbake igjen. Uansett hvor jeg har vært eller hvordan jeg har hatt det, har jeg hatt disse gutta på øret. Jeg var litt i tvil i hvilken sang jeg skulle dele, men jeg bestemte meg for den første sangen jeg hørte, for omtrent 7 år siden.

Har du et band du har fulgt i flere år?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

