Kosmisk forsinkelse

Noe av de fineste opplevelsene mine siden jeg flyttet til Oslo, har vært konsertene jeg har gått på. Før var jeg sånn at jeg likte å høre på musikk alene, og synes det var alt for dyrt å gå på konserter. Jeg fikk meg ikke til å bruke penger på å høre band som jeg kanskje ikke ville like.

Så ble jeg aktiv på Det norske studentersamfund (DNS), og begynte å gå på gratiskonserter. Det er lettere å ta sjanser når det ikke koster penger. Noe har jeg hatet, noe har jeg elsket og noe har vært helt ok. En bonus er at man gå med folk man ikke kjenner så godt, fordi man kan snakke om musikken hvis samtalen går trått.

For noen uker siden stelte DNS i stand et Star Wars-maraton, med konserter og quiz etter at filmene var ferdig. Der jeg hørte jeg disse:

 

Jeg storkoste meg under konserten deres, så jeg ble kjempeglad da jeg fant dem på Spotify.

Har du oppdaget noen fine band i det siste?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

