Hurra!

I dag har jeg bursdag! Jeg blir hele 24 år, som så langt føles ganske bra. Det føles også veldig rart. Da jeg var under 18, synes jeg at alle i 20-årene var veldig voksne. Jeg føler meg ikke så gammel som jeg så for meg at 24-åringer var da jeg var 17. Derfor synes jeg denne sangen passet bedre på dagen min enn en vanlig bursdagssang:

 

Håper din 8.8 er like fin som min!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Hurra!

  1. T sier:

    Gratulerer med dagen, piggsvinet!
    Jeg har vært 24 i nesten to måneder og kan meddele at jeg hittil synes det er mye bedre enn 23, selv om jeg hadde mild panikk de første dagene likevel.

    I tillegg til å gratulere deg med dagen og å fortelle deg at livet kommer til å fortsette å være fint, så må jeg nesten fortelle deg at når jeg leste gjennom syttenåring-innlegget ditt måtte jeg sjekke når du hadde lagt det ut. Jeg husker nemlig så enormt godt når jeg leste det (og er litt overrasket over at jeg ikke har kommentert det). Det er ikke alltid jeg husker jeg har lest noe dagen etter jeg har lest det en gang, og mye forsvinner liksom bare i alt. Det her husker jeg av en eller annen grunn veldig godt, jeg husker til og med hvor jeg var (sittende på badegulvet etter en dusj). Mest sannsynlig fordi det var så levende skrevet. Kanskje litt fordi jeg også kjenner meg litt sytten. Sikkert litt fordi du virker så bra. Jeg har av en eller annen grunn tenkt at du er eldre enn meg. Det er ment positivt.

    Igjen, gratulerer! Ønsker deg alt godt!

  2. Skraatak sier:

    Gratulerer med dagen!

  3. Gitte sier:

    Gratulerer med overstått! Fylte nettopp år selv, og jeg har brukt mange måneder på å si til meg selv at i år fyller jeg 22 for å bli vant med tanken. Kjenner meg veldig igjen i innlegget om å føle seg 17 – eller lengte etter det, jeg var så bestemt og sikker på ting den gangen.

Legg igjen en kommentar

