Mange bøker, liten hybel

I januar så boksamlingen på kommoden slik ut (bokhylla var full):

før

Sånn ser samme plass ut i september:

etter

Nå er det fire stabler, og ikke to, med bøker. Jeg ❤ alle bøkene mine, men jeg er litt bekymra for at jeg skal gå tom for plass. Sånn er det leve med bøker; de fyller både sjela og hjemmet.

(På det andre bildet ser dere elgen Busken, som har fått en liten trone. Det er vel fortjent, for en bedre elg skal du lete lenge etter)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Mange bøker, liten hybel

  1. So many books, so little time. Jeg tror man sjeldent får nok bokhyller. Jeg har nærmest sluttet å kjøpe papirbøker, men det detter noen inn innimellom allikevel. Forsøker få de fleste elektronisk, eller låner på biblioteket. Biblioteket er en gullgruve! 😉

  2. Tidligere jobbet jeg i en sportsbutikk. Da det kom nye og mange kasser med varer kommenterte jeg alltid «hvor», «hvooor skal dette få plass». Sjefen svarte at «alt får alltid plass». Og alt fikk plass. Bokhyllene mine er nokså fulle, men jeg blir flinkere og flinkere til å stable bra. Og til å låne bøker på biblioteket..

Legg igjen en kommentar

