Internett oppsummert

Oisann, her var det stille. La meg først begynne med alt det beste fra internett

Frøydis Sollid Simonsens debutroman Hver morgen stiger jeg opp av havet var en av mine favoritter i fjor. Hun skriver også bloggen Nesten som en tegneserie, og dette innlegget var vakkert og trist på en gang.

Hva hvis kvinner fikk like mange spennende roller som menn? Hva hvis rollene ble byttet om i The Wolf of Wall Street?

Et resultat av abortdebatten er at mange kvinner har fortalt om da de tok en abort. Tuva Fellman fra P3 har laget en reflektert radiodokumentar om hvor vanskelig det kan være, selv om man er helt sikkker på at det var riktig.

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har hengt mye på Twitter i det siste. Her er noe av det jeg likte aller best:

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

