NaNoWriMo+piggsvinet=roman?

Jeg har to-tre eksamener i november, pluss en roman i magen jeg skriver på i smug. I fjor prøvde jeg å skrive uten at noen så meg, men det beste er å binde seg til masten. Skrive i vei. Det verste som skjer er at det ikke blir roman, men tenkt så kult om flere enn meg hadde lest historien jeg har båret på siden, eh, alt for lenge. Så nå begynner jeg. Enten det blir roman ei, blir det flere kapitler. Det blir mer historie. Og den kommer opp og frem fra skrivebordsskuffen.

Da jeg bodde i Bergen, var jeg med i en skrivegruppe. Vi skrev og skrev, noe var bra, noe var mindre bra, men vi skrev og jeg ble stadig bedre. Jeg fikk selvtillit. Så jeg ser på det som en skriveøvelse på høyt nivå. Det er greit at noe er dårlig, så lenge det er noe som er bra når det blir desember.

 

Ps. Jeg heter rose_fag hvis du vil skrive med meg. Felles skjebne, felles trøst og alt det der.

Dette innlegget ble publisert i Personlig og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til NaNoWriMo+piggsvinet=roman?

  1. skoboksen sier:

    Kult! Jeg heier på deg! Selv er jeg ingen skribent, men jeg beundrer alle som kaster seg ut i NaNoWriMo.

Legg igjen en kommentar

