Internett oppsummert

Det har vært valg, og vi har fått bekreftet det statsvitere vet om demokrati: feil folk blir valgt:

 

Dobbeltsukk siden jeg liker Alec Baldwin:

«Mr. Baldwin, I’ve always been a big fan of yours — loved “30 Rock” — and I’ve written quite a bit about workers who are still struggling during this post-recession recovery. So I must confess that I worried that your Twitter message sounded just a teensy bit insensitive to the protesters who, after all, just want to feed their families, pay rent and try to stay afloat. Or maybe you agree with some business owners who say that a $15 minimum wage is unsustainable?»

Jeg har begynt å høre på poskaster. For noen år siden (da jeg gikk på videregående) hørte jeg på Pottercast, Harry Potter-fansiden The Leaky Couldron sin pod. Nå har jeg begynt å høre litt igjen, så timingen til Mariell og Marie var perfekt. Hør, hør, det er kjempebra!

Twitring jeg har likt:

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

